Weddingplanner

Wat zijn de taken die ik als weddingplanner van jullie over kan nemen?

  • Opstellen en bijhouden van het budget
  • Plannen van afspraken en het bijhouden van deadlines
  • Het zoeken naar en selecteren van diverse leveranciers
  • Aanvragen van offertes, het onderhandelen met, en het reserveren van leveranciers
  • Inspectie en coördinatie van de verschillende leveranciers
  • Het in elkaar zetten van een volledig en uitgebreid draaiboek
  • Aanspreekpunt zijn voor jullie gasten en leveranciers
  • Contact opnemen met de leveranciers voor een laatste check
  • Zorgen voor de styling op de grote dag
  • Aanwezig als ceremoniemeester op jullie bruiloft
  • Nazorg na de bruiloft

Wat zijn de kosten voor weddingplanner?

Iedere bruiloft is uniek en daarom zal ik een voorstel op maat maken naar aanleiding van het kennismakingsgesprek. Hierbij werk ik met een uurtarief van € 50,- per uur incl. BTW. Het starttarief is vanaf € 1.750,- incl. BTW.


Mocht je al eerder een indicatie wensen van de kosten dan kun je me altijd een berichtje sturen en dan kan ik een schatting geven op basis van jullie ideeën.